Çağrı Merkezi Elemanı Yetiştirme Kursları

Yeni Bir Meslek Arayanlar, Henüz Hangi İşi Yapacağına Karar Veremeyenler, Çağrı Merkezlerinde Önümüzdeki Yıllarda Yetişmiş Eleman İhtiyacı Artarak Devam Edecek, Çağrı Merkezi Yetiştirme Elemanı Kursları.

Bilişim Sektörü Ve Çağrı Merkezleri Sektöründe Önümüzdeki Yıllarda Yaşanacak Eğitimli Personel Açığı On Binlerle İfade Ediliyor. Sektördeki Yetişmiş Personel Açığını İşkur Ve Eğitim Kurumları Ortaklaşa Hazırladıkları Programlarla Henüz İş Gençlere İş Garantili Eğitim İmkanı Sunuyor, Üstelik Bu Eğitim Programlarına Katılanlar Devletten Her Gün İçin Yirmi Türk Lirası Parada Alıyor. Sektördeki En Önemli Açık İşe Göre Eğitilmiş Nitelikli Personel Eksikliği.

ÇAĞRI MERKEZLERİ BİLİŞİM SEKTÖRÜ İŞ OLANAKLARI

Teknolojinin İş Dünyasına Girmesiyle Çağrı Merkezi Çok Önemli Bir Mecra Haline Geldi. Sadece Telekomünikasyon Değil Bankacılık, Sigortacılık, Finans Sektörü, Enerji Sektörü Gibi Çok Farklı Alanlarda Çağrı Merkezinin İşlevleri Görülmeye Başlandı. Bahçeşehir Üniversitesi Bausem Bünyesinde İşkur İşbirliğinde Çağrı Merkezi Müşteri Temsilciliği Eğitimi Ücretsiz Olarak Verilmekte. İş Garantili Kursa İstanbul İlinde İkamet Eden 35 Yaşını Aşmamış Adaylar Başvurabiliyor. Başvuran Erkek Adaylarda Askerlik Görevini Yapmış Olma Şartı Aranıyor. Ücretsiz İstihdam Garantili Kursa Ön Kayıt Yaptırmak İçin Tıklayınız. Eğitime Katılmak İçin İşkur’a Kayıtlı Üye Olmanız, Her Hangi Bir Sosyal Güvenlik Kurumuna Kayıtlı Olmamanız (Çalışmıyor Olmanız) Gerekiyor.

Kemerburgaz Üniversitesi İşkur İşbirliğinde Çağrı Merkezi Temsilcisi Eğitimi Vermekte. Detaylı Bilgi İçin İstanbul Kemerburgaz Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi 0 212 373 59 00 Numaralı Telefonundan Bilgi Alınabilir.

Ankara Sabev Engelli Çağrı Merkezi Elemanı Yetiştirme Kursu İşkur İşbirliğinde Ücretsiz Kurslara Katılabilirsiniz. Ankara İlinde İkamet Etmek Tercih Sebebidir.
İletişim: Mithatpaşa Caddesi 44/22 Yenişehir Çankaya Ankara
Telefon: 0 312 433 87 26

Ayrıca İstanbul Büyükşehir Belediyesi Sanat Ve Meslek Edindirme Kursları İsmek Bünyesinde Ücretsiz Olarak Çağrı Merkezi Elemanı Kursu Verilmekte.

Eğitim Sürecinde Müşteri İlişkileri Yönetimi, İletişim Becerileri, Diksiyon Ve Etkili Konuşma, Pazarlama Ve Satış, Kalite Standartları, Şikayet Yönetimi Gibi Aslında Profesyonel İş Yaşamının Gerektirdiği Bilgi Ve Beceriler Kazandırılıyor.

About admin

Check Also

Geleceğin Gözde Meslekleri Nelerdir?

Doğumumuzla Birlikte Hayatta Kalma Savaşına Başlamış Oluruz. 6 Yaşından Sonra Başlayacağımız İlkokul İle Birlikte Para Kazanma …

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir